19 February 2012

Tersenyumlah wahai hati yang bersedih





Lillahitaala semua kerja semua masalah akan jadi senang akan dipermudahkan.Jauh disudut hati saya sangat sukar nak lepaskan yelah orang yang kita sangat sayang dan sangat bermakna dalam hidup saya dan banyak buat saya sedar terutamanya bila awak cakap jangan terlalu mengharap benda yang tak pasti,ya supaya kita tak kecewa.Tapi saya percaya kalau semuanya harapan kita letakkan kebergantungan kita kepada Allah,semua harapan kita akan jadi kenyataan atau mungkin perkara yang lebih baik lagi berlaku dari yang kita harapkan"There is no medicine like hope, and there is no tonic as powerful as expectation from Allah for a better tomorrow."Ya saya masih sedih tapi saya gembira akhirnya saya dah dapat kekuatan yang saya cari selama ini.In between gembira dan sedih?boleh?;p.It feels good bila saya kenal awak.Terima kasih err sebab jadi a man not a boy anymore .Yea for me u're a man.U're brave enough and matured.Cuma perangai macam budak budak.Funny.;p *jangan nak perasan sangat kalau awakbaca nie* haha tapi sincerely from my heart.Ya kita kawan sekarang?ya kawan,awkward kanrasa sikit?probably.Tapi saya harap kita tak jadi macam strangers,Kawan tapi strangers how pelik is that?haha.Saya nak awak tahu kita jadi kawan macam dulu cuma status yangberubah.Saya tak ada masalah nak buat funny jokes dengar ur problem like we used to tapi saya rasa saya yang banyak problem.haha and it feels great kalau saya boleh jadi kawan awak yang dulu.Mungkin sekarang rasa awkward,ya saya tak nafikan tapi maybe one day,:) Tapi sayaterima semuanya kalau kita jadi baik macam dulu ya saya sangat gembira kalau tak InsyaAllah mungkin Tuhan dah tentukan yang terbaik.Saya tahu awak takkan cakap pasal banyak benda nie,just keep it simple kan?;).Saya cuma nak cakap apa yang saya rasa elama dalam 2 tahun lebih saya kenal awak.Kalau ada umur yang panjang boleh kita jumpa lagi.Boleh lagi saya merasa orang belanja lagi.HAHA.*joking* Wassalam ;)



No comments: