04 May 2011

cerita lama.

semalam aku tergerak hati nak bukak laci meja yang memang ak simpan khazanah muda2 dulu.:)
aku pon membelek diari2 aku mase kecik balik yang ntah pape(mase tu aku form 2 form3)..
aku baca semua tu balik aku gelak macam orang kena sawan sorang2.hahaha.bengong betol!
Betulke ak yang tulis semua ni???macam x caye.Puisi,sajak segala bagai!haha.kisah first love aku pon ade gak.hampeh betol.haha.Ntah pape je aku ni mase tu.budak2 tahap gaban mase tu.
Aku terfikir bengongnye aku mase kecik2 dulu.JIWO BENARR.haha.yela al maklumla mase tu baru nk meningkat remaja.ngee.:) Malu besar aku kalo ade sesape bace.haha

Then masa form 4 aku x tulis diari dah.stop kejap.form 5 sambung balik.Form 5 punyaa diari xde yang bengong sangat memandangkan dh matang mase tu(matangla sangat aku sekarang nie)haha, tapi ade lagi jiwo2 tuh tapi x seteruk mase ak form 2 la.haha.Aku belek punya belek terjumpa la coretan si minah Fyra ni.suka hati kau je kan conteng diari aku diam2.tapi aku taw kau x bace diari aku sebab kau xpernah marah aku.*dalam diari aku mengata kau banyak*haha





to dear cik fyra.terima kasih daun keladi la nasihat2 kau tuh.*masa ni x slap aku kau tengah gila twilight.opss silap2 i mean edward*haha.kau agak kan bila nak keluar breaking dawn?hee.macam best je aku baca novel die.Tapi twilight x hott sangat la.aku rase Vampire Diaries lagi best.*damon salvatore yang memang cool*aku suka sangattt.<3 <3 :termerepek cerita pontianakXD






1 comment:

Fyra Ruslan said...

first aku xprasan sgt psal gmbr tuh sbb aku bc skali lalu je.
but then aku terpersan dgn eiko kt atas tuh.
i feel like...? ehhh, mcm familiar giler...
but then i was laughing out here.
haha.

p/s: aku lupa masa mana dah aku tulis.