30 April 2011

Cuppy cakes :)

Da 3 ari lepas da aku buat cuppycakes tapi malas nak update blog.
First time aku buat cup cakes dan terhasil cup cakes dengan jayanya.*wink*wink :)
Tapi yang ni aku buat xde la lawa xde icing.
Coming soon aku nak buat yang cantek punya.

buruk bebenor sblm msk.haha



taraa!chocolate cup cakes

Tapi aku memang *bengkek* aa ngan adik aku especially adik aku yang bongsu tuh
Hampeh betol,setiap kali cup cakes tu siap masak setiap kali tu die amik 2.Hampehh!
Yang sepatutnya satu adunan ad 20 cupcakes tinggal 10.ADE KE PATOT?,Laas2 boleh kat aku 2 je,kurengg punya adik>.<

p/s:tapi aku suke gak dieorg makan sampai tinggal sikit je kat aku menunjukkan cup cakes yg aku buat
tu sedap!muahahahaha.:))




4 comments:

Anonymous said...

diorg kesian 2 sbb 2 mkn smua walaupn terpaksa megharungi cabaran ketika makan smua bnd 2...

Fyra Ruslan said...

NAKKKKKK!!!

Amalina Alias said...

incik sardin:

xde kesiannya kat sye kalo diorg da tibai sampai nak habis.haha.well3:)
wekkk.;P

fyra:

amik lee.:)

WEIRDOdlah said...

yummayhhh !