22 February 2011

chommalbianata=.=

SORRY..
i didnt mean to hurt u..
maybe aku terlbih sensitif kottt mggu nie..
now i know knp ak rase nk mrah org je mguu nie.;(
dan knp ak cpat trase.
dan ak trase mau mngebom org.
perkara biasa.uhuuh
aku x bleh nak jadi sebaek ko.
tu ak taw memang x mampu dan ak arap kau da taw.
terima kasih bebanyak sebab selame nie da terlalu baek ngan aku.
aku rase sangat bersalah sebab ak selalu je x buat k at ko macam ko buat kat aku.
-tolong letak ubat kat lutut ak yg luka
-tolong picit aku time ak sakit kaki
-tolong jadi aku punya penasihat
dan macam2 lagi laaa yg x mampu ak nk list semua
rase macam aku ni adek ko jea.uhuh
aku segan la.semua tu ak bleh buat tp knp ko sushkan dr ko?
btoll.ak rase sangt bersalah yg amat.
memang x mampu la ak nak balas balik.
ak minta maaf banyak2 sebab x cakap mana ng ko minggu ni sebabnya
ak pon x taw kenape.
ak rase segan.
jadi ko better ignore je aku.
sorry kalo buat ko rase sakit hati ngan aku.
maybe i still not so much matured as you.
and i cant be as good as u.
because this is the way i am.
maybe ure right that im a heartless person for sometimes.
AND IM REALLY2 SORRY FOR THAT.;(

1 comment:

saffawati_ismail said...

siapekah yg anda mksudkn??