08 November 2010

Tertarik menarik


Gambar ni memang bapak cun!gambar nie dishoot oleh kawan

kepada kawan kepada kawan aku.;).Aku main rompak je sebab

memang suka + jatuh hati ngan gambar2 yang macam nie.Tengok

gambar pon dah boleh menenangkan jiwa aku.Gambar nie macam

bagi satu kepuasan+kedamaian bila aku tengok sama macam aku

pergi pantai.;)i wish dat i reti jugak one day nk shoot gambar

macam nie.haha.Pehh berangan!DSLR pom xdek;PP ,edit pon

kalo gambar lawa baru santek nk dieditkan.kan3?;)

Gambar nie plak kawan matrik aku yang shoot.Sori yea!ak curi!haha;)

Time kasih la kepade haris kerana baek hati mengemelkan pic nie kat aku.

Yang ini aku curi lam facebook.haha.;)).Aku selalu je jadi stalker die punya

album 'bukan stalk dia okep'!;).Gambar pakcik nie amik boleh tahan cun

macam ak cakap tadi memberi satu perasaan yang mendamaikan.:))

Pen-off dulu.makan time!;P














1 comment:

hamzah ian said...

lama dah gua tak pergi pantai