03 June 2009

::A GIFT::

::is it really a gift..??::hmmm..

::da story begins..huhu..t-shirt nih da lamer ak nk bg ke sumone dat **** 4me long2 time ago..but now xda..huhu...aku memang dh niat nk bg kat **** tuh..jd must bagi even ak x taw cner nk bagi...huhu..aku pon raser besalah gk ng **** coz ****byak gak bg benda kat aku...then aku lak tak sempat nk bagi kat die b4 ****..tuh yang pyh gle skang...ak raser da malas nk jumpe..xkan coz nk bg gift nih kne jumpe gak..??..+_+..it's juz only a smol matter then why should i meet *****...??blur3x...coz ak pon raser cam sumting wrong bler **** things end..and rite now we r not so frendly as b4...but then,it's nothing with me..juz only want to write sumting coz i am really3x bored..huaaa..=p...till write agen!!..daa..+_+

4 comments:

Fyra Ruslan said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Amalina Alias said...

bangang ko nih..
ak hempap ngan kayu kang..
it isn't 4 him..
hhuhuuhu...
juz another guy dat u don;t even noe la..
bebulu!!!!

Fyra Ruslan said...

owh,gitu plak ke..?

sejak biler bdk bolah ni ader ramai peminat..??

ad0yai..

HAHA.
:p

p/s: mngkuk hayun,apsal sesuka hati aje delete aku pnyer komen.
lain kali malas la aku baca bl0g kau..
pergh..
:P

Amalina Alias said...

haha..mampus ak kalu org bacer..
ko ekpon cakap langsung x berlapik..
hampeh..
dasar mangkuk hayon..=p